Chess2u
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Chess2uLog in

Flyordie/PlayOK/Buho21 Discussion

descriptionFlyordie/PlayOK/Buho21 Discussion - Page 2 EmptyRe: Flyordie/PlayOK/Buho21 Discussion

more_horiz
Do you have Waldemar nick number 1

descriptionFlyordie/PlayOK/Buho21 Discussion - Page 2 EmptyRe: Flyordie/PlayOK/Buho21 Discussion

more_horiz
All my nicks have "!" Number 1 is what? the name of the player or a favorite nick?

more_horiz
@Waldemar wrote:
Anybody wonder what is the max limit moves in Fly? I found tonight. Maximum limit moves are 250. When reach 250 it is automatic draw.

Yes, I could realize it in the past...

more_horiz
@koko1971 wrote:
@woff111 wrote:
@koko1971 wrote:
@Waldemar wrote:
Lets talk about it. News, meetings, matches, games, records...

who is the best player on flyordie ? rolleyes

At the moment NoobSaibot has Full12 and a CPU with 32 cores and 64 threads. thumb up thumb up

lets make a challenge who is the best on flyordie ok

anyone says he is the best, he has to prove it cool

the challenge has to be best of 7 games thumb up

who think that he is the best now ?  i need names ???? :)))) then we will see who want to challenge him

Tasman and Programero are the best

more_horiz
I had to register again, I play on flyordie. My nickname is ChiKHalo. For my previous registration I already have the nickname of a user. Who else plays on flyordie? To later comment on the games.

more_horiz
MANY WHO USE FULL12 HERE. NO WAY. THAT IS THE SAME GUY USING MANY ACCOUNTS. i wasn't born yesterday.

it is annoying you can see posts , posts the same posts and different nicks.

more_horiz
Ferrari is right. Only few people have full12, they just use other accounts.

more_horiz
Sad. They banned my favorite account just because it had no name rolleyes lol

Flyordie/PlayOK/Buho21 Discussion - Page 2 Sem_tz51

more_horiz
@Waldemar wrote:
Sad. They banned my favorite account just because it had no name rolleyes  lol

on flyordie they ban accounts if you use 2 0r 3 accounts, for me that site is a waste of time.

THEY don't care whether you are vip or not. they ban all accounts, the morons like auto chess pay , pay , ban then pay another account and so on.

PROFANO, AUTOCHES , AUTOCHESS, AUTOCHESSSS all banned

more_horiz
@Waldemar wrote:

That number #1 ( Princes Sophia )
Was she a bot player ? Or just a normal engine player ?

more_horiz
@Zippo wrote:
@Waldemar wrote:

All programs in Bullet are bots. It's imposible to play so fast with "human moves"

more_horiz
Because u have slow hands.
at the best time on this site, there was only one auto program called Didzi, and other users who used the program needed to know how to play chess, so the most skillful and skilled played in 1-minute matches, mixing their skill, predicting future moves with the wisdom of the game, plus the moves of the program. These people who only buy a bot have no idea what that is. Of course it is currently impossible to beat the speed of the autochess, but it is quite possible to be faster than any human.

See the movie...and learn something:

https://youtu.be/0jpELJDWua4

more_horiz
@catalano wrote:
@Zippo wrote:
@Waldemar wrote:

All programs in Bullet are bots. It's imposible to play so fast with "human moves"

I've seen her also in 5 minutes Blitz room a couple times, but never saw her match..

more_horiz
She is autobot.

more_horiz
@Waldemar wrote:
She is autobot.

Have u ever played her mate ?
How strong u think she was ?

Do u think she was using some of super computer there ,?

more_horiz
She plays only humans to keep her points.

more_horiz
@ful wrote:
Because u have slow hands.
at the best time on this site, there was only one auto program called Didzi, and other users who used the program needed to know how to play chess, so the most skillful and skilled played in 1-minute matches, mixing their skill, predicting future moves with the wisdom of the game, plus the moves of the program. These people who only buy a bot have no idea what that is. Of course it is currently impossible to beat the speed of the autochess, but it is quite possible to be faster than any human.

See the movie...and learn something:

https://youtu.be/0jpELJDWua4

Me gusta cuando estos niños redactan creyendo que del otro lado, los que leemos no sabemos nada. Estoy seguro de que ni siquiera saben lo que es la función Ponder en Chess Programing ni cómo funciona.
Ese link, además de mostrar un video VIEJÍSIMO!, muestra una partida acelerada, con una plataforma CHessbase como ayuda, al costado del panel de juego. Hacer eso contra un autobot es ridículo! El bot puede mover hasta 12 veces por segundo, o más, con jugadas casi perfectas! Es imposible, incluso para el mismísimo Carlsen, jugar una partida de 1 minuto con 200 movimientos perfectos! No seamos ridículos!
Es por esta clase de niños que FlyorDie se convirtió en una basura! Niños tan ingenuos e ignorantes como tramposos!
Hablan de programas, bots, engines, etc, y no tienen la más pálida idea! Hasta he llegado a leer que usan PROGRAMAS PARA DETENER EL RELOJ!! Dios mío... no saben que, como dije antes, estos bots mueven más de 10 veces por segundo, y cuando están con movimientos de libro, mucho más (pero ellos creen que existe un programa diseñado para entrar al cronómetro de la página y detener el segundero... madre mía)
Es una lástima que FlyorDie deje libertad a tanto niño tramposo e ingenuo para jugar con cientos de nicks diferentes, porque esa fue y será la causa de la decadencia del sitio.

more_horiz
¡¡¡ Creo que no puedas leer !!! Yo mismo dije que no hay forma de derrotar a un bot copiando los movimientos manualmente. Sin embargo, es posible jugar usando fritz en 1 minuto manualmente y vencer a los humanos. En cuanto a no saberlo todo sobre programas, ponders, libros, tablebases, ni siquiera me conoces y sigues diciendo tonterías. Creo que deberías tomar un curso de interpretación de textos.

more_horiz
Does anyone realized that Flyordie will CUT our elo points just because we didn't log in to the site ( let's say ) for several days ?🤔

At least it happened to me .. 😪

more_horiz
@Zippo wrote:
Does anyone realized that Flyordie will CUT our elo points just because we didn't log in to the site ( let's say )  for several days ?🤔

yep- u lose points everytime you enter the site

more_horiz
@ful wrote:
¡¡¡ Creo que no puedas leer !!! Yo mismo dije que no hay forma de derrotar a un bot copiando los movimientos manualmente. Sin embargo, es posible jugar usando fritz en 1 minuto manualmente y vencer a los humanos. En cuanto a no saberlo todo sobre programas, ponders, libros, tablebases, ni siquiera me conoces y sigues diciendo tonterías. Creo que deberías tomar un curso de interpretación de textos.

es una estupidez mover manual así. primero es muy cansador y estresante y segundo tarde o temprano te equivocas moviendo y el game termino.

salvo que juegues 10 o 30 min a 1 hora como juegan en playchess  . ahi si se justifica mover manual.

more_horiz
Waldemar,hi! Block my profile forever. This is a conscious decision. Do it, please. Good luck!

more_horiz
@Ferrari wrote:
@Zippo wrote:
Does anyone realized that Flyordie will CUT our elo points just because we didn't log in to the site ( let's say )  for several days ?🤔

yep- u lose points everytime you enter the site

Well it's too bad I think.. sinced we might collected those points through the hard works in every games.. and they cut sometimes a quiet significant numbers if points there

But thank's a lot for the info Ferrari 👍

more_horiz
I dont know but there are 3/4 days FOD doesnt cut my points yet. Have they changed?

more_horiz
@Waldemar wrote:
I dont know but there are 3/4 days FOD doesnt cut my points yet. Have they changed?

Yes. FoD does not cut your points anymore. I think it's the correct...

more_horiz